Polityka cookies
Polityka prywatności
Dokładamy szczególnej staranności w zakresie ochrony prywatności zarówno obecnych, jak i potencjalnych Klientów korzystających z naszego serwisu internetowego. Tym samym przekazujemy ogólne informacje dotyczące zasad gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania przez nas informacji o użytkownikach serwisu internetowego.
1. Czym są pliki cookies?
Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu użytkownika (np. komputerze, smartfonie), które umożliwiają prawidłowe działanie strony internetowej, poprawiają jej funkcjonalność oraz pozwalają na analizę ruchu na stronie.
2. Jakie rodzaje plików cookies stosujemy?
Nasza strona internetowa wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies:
- Niezbędne: Pliki cookies, które są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony. Bez nich niektóre funkcje mogą być niedostępne.
- Funkcjonalne: Pliki cookies, które umożliwiają zapamiętanie preferencji użytkownika, takich jak wybór języka czy ustawienia strony.
- Analityka: Pliki cookies, które pozwalają na zbieranie danych statystycznych o ruchu na stronie w celu jej optymalizacji.
- Wydajność: Pliki cookies, które monitorują wydajność strony internetowej i pomagają w identyfikowaniu problemów technicznych.
- Reklama: Pliki cookies służące do personalizacji reklam i dostarczania treści dostosowanych do zainteresowań użytkownika.
3. Podstawa prawna przetwarzania danych
Zgodnie z przepisami ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), wykorzystujemy pliki cookies wyłącznie za zgodą użytkownika, z wyjątkiem plików niezbędnych do działania strony.
4. Jak zarządzać plikami cookies?
Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie prosimy o wyrażenie zgody na użycie plików cookies za pomocą widocznego baneru. Użytkownik ma możliwość:
- Akceptacji wszystkich plików cookies.
- Dostosowania ustawień, wybierając konkretne kategorie plików cookies, na które wyraża zgodę.
- Odmowy zastosowania plików cookies, z wyjątkiem niezbędnych do działania strony.
5. Modyfikacja Preferencji
Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia. Możesz także zmodyfikować wyrażone zgody. W tym celu kliknij tutaj.
Dodatkowo Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.
6. Jak usunąć pliki cookies
Pliki cookies możesz usunąć po ich zapisaniu przez nas. W tym celu możesz skorzystać z: odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programów służących w tym celu lub odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach Twojego systemu operacyjnego.
Pod tymi linkami znajdziesz informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
- Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox
- Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html
- Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plików-cookie-w-przeglądarce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09
- Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
- Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
6. Czas przechowywania plików cookies
Pliki cookies mogą być przechowywane:
- Cookies sesyjne – pliki cookies, które są przechowywane na urządzeniu użytkownika tylko przez czas trwania sesji. Po zamknięciu przeglądarki pliki te zostają usunięte.
- Cookies stałe – pliki cookies, które są przechowywane na urządzeniu użytkownika przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
7. Udostępnianie danych
Zebrane za pomocą plików cookies dane mogą być udostępniane naszym partnerom, takim jak dostawcy usług analitycznych i reklamowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Naszymi partnerami mogą być m.in.:
- Google LLC (Google Analytics, Google Ads),
- Meta Platforms, Inc. (Facebook, Instagram Ads),
- LinkedIn Corporation (LinkedIn Ads).
8. Aktualizacja polityki cookies
Niniejsza polityka cookies może być okresowo aktualizowana. O wszelkich zmianach poinformujemy użytkowników za pomocą widocznego komunikatu na stronie.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA POBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY – RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO)
informujemy, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Ambex Iwona Plucińska z siedzibą pod adresem:
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36A/107, 02-797 Warszawa
E-mail: ambex@ambex.pl
Tel.: +48 22 668 66 68
Fax: +48 22 668 61 64
2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- realizacja umowy lub podjęcie działań na Państwa żądanie przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak marketing bezpośredni, dochodzenie roszczeń czy zapewnienie bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Przetwarzanie danych w formularzu kontaktowym
Jeśli kontaktują się Państwo z nami za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej, przetwarzamy podane w nim dane, takie jak:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- treść wiadomości.
Dane te przetwarzamy w celu obsługi zapytań, udzielenia odpowiedzi oraz dalszej korespondencji. Podstawą przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub nasz prawnie uzasadniony interes polegający na udzieleniu odpowiedzi na przesłane zapytanie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane z formularza przechowujemy przez okres niezbędny do obsługi zapytania, a w przypadku dalszej współpracy – przez czas wymagany do realizacji umowy i dochodzenia ewentualnych roszczeń.
4. Odbiorcy danych
Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z administratorem, w tym dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne oraz organom publicznym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały zebrane:
- przez czas trwania umowy oraz przez okres wynikający z przepisów o przedawnieniu roszczeń,
- w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu jej wycofania,
- w przypadku danych przetwarzanych na podstawie obowiązujących przepisów – przez czas wymagany przez te przepisy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych, jeśli są nieprawidłowe,
- usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli nie ma podstaw do ich przetwarzania,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
W celu skorzystania z powyższych praw mogą się Państwo skontaktować z nami pod adresem e-mail: ambex@ambex.pl.
7. Prawo do wniesienia skargi
Jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
8. Informacja o obowiązku podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach niezbędne do realizacji umowy, obsługi zapytania lub spełnienia obowiązków prawnych.